Известие

Collapse
No announcement yet.

Как трябва да се форсира 2.0 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    И моята гореше преди 20/100.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
      В точни цифри: 17,5 литра = 110км твърде много ми се вижда, при положение, че се кара МАХ до 3000оборота. Освен това съм говорил с един приятел който има същата и ми каза, че дори с ръчка не му удря 10так ? В Пазарджик няма задръсвания и режим тип "тръгни-спри"
      закачи я на диагностика и ще си покаже
      sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
      ALFA ROMEO 2.0JTS ex
      ALFA ROMEO Crosswagon Q4
      Продавам Алфи на части!

      Comment


      • #93
        Ламбда сонда е сигорно мойта на компа харчеше 24/100 км градско смених я и на 10 падна
        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
        Ramstein - Benzin
        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

        Comment


        • #94
          Mи датчика за температурата също има някакъв проблем: Ту работи и показва температурата, ту удря ограничителя доло и там умира, добре поне че чат пат се включва за да се следи нивото, но все пка в датчика ли е проблема ?

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
            Mи датчика за температурата също има някакъв проблем: Ту работи и показва температурата, ту удря ограничителя доло и там умира, добре поне че чат пат се включва за да се следи нивото, но все пка в датчика ли е проблема ?
            Възможно е,отиди на диагностика
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
              Mи датчика за температурата също има някакъв проблем: Ту работи и показва температурата, ту удря ограничителя доло и там умира, добре поне че чат пат се включва за да се следи нивото, но все пка в датчика ли е проблема ?
              Колега, отивай на диагностика, защото само така може да се разбере какво не и наред на колата ти. Много неща могат да са. Сега и на диагностиката ако излезе, че всичко и е наред тогава вече става лошо, защото влизаш в страшен филм, който аз примерно го играя вече 5 месеца
              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
              Alfa Romeo 156, 2.0TS

              Comment


              • #97
                Сега ще видя, но може и нормален да се окаже пусти разход

                Иначе искам да питам нещо друго: Колко пари мога да взема от задните стопове, ако реша да ги продам ?

                Comment


                • #98

                  Comment


                  • #99
                    дайте сега малко по темата!
                    мислих си: да не би акумулатора да му пада заряда вечер и сутрин при първото стартиране да не стига тока нещо нз? /от тоци не разбирам!/ мислех си да сложа чужд акумулатор и да пробвам!?
                    защото е много странно! при първо палене тръцка,гася веднага/няма значение колко е работела/ и като запаля мялка!?
                    Аlfa156 1.8TS 2000

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
                      дайте сега малко по темата!
                      мислих си: да не би акумулатора да му пада заряда вечер и сутрин при първото стартиране да не стига тока нещо нз? /от тоци не разбирам!/ мислех си да сложа чужд акумулатор и да пробвам!?
                      защото е много странно! при първо палене тръцка,гася веднага/няма значение колко е работела/ и като запаля мялка!?
                      Ако имаш в предвид проблема с тресене при палене и последващо гасене и палене двигателя заработва добре иам доста писано но проблема е че изчезва при смяна на различни компоненти по инжекциона. Като за начало с почне със смяна на бензина с някакъв 100октана ОМВ ШЕл ЕКо нещо такова. Имяше една много дълга тема и там беше писано с най различни предложения за отстряняване на проблема но след сравняване на сведенията не се стига до еднозначно заключение. Като проблеми може да са бензин температурен датчик дебитомер запушени дюзи пропуски на въздух ламбдасонда ТПС, свеши кабели бубини самия софтуер а най лошото е че има колеги които са сменили всичко описано и пак не се е подобрило а и проблема започва да се появява като се постопли времето. Даже мисля че на Николайчо -Ферариста му се беше оправила след смяна гарнитура на капака на клапаните (нерде Ямбол нерде Стамбул) и въпреки това колата пали от първия път след смяната.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • знам градски...четох тия теми,писах,умувах,сменях няколко неща и няма оправия...
                        питам за акумулатора защото е зле и върти бавно
                        Аlfa156 1.8TS 2000

                        Comment


                        • Ами нима някаква вроятност но може да пробваш следното преди да запалиш да дадеш за няколко секунди на дълги (да включиш фаровете) за да възбудиш акумулатора и да пробваш дали няма да запали лесно но като за начало пробвай с бензина в голяма част от случаите пи зареждането на хубава бензин проблема изчезва.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • Някой ще ми каже ли какви пари мога да взема от стоповете ?

                            А и случайно ако някой знае какъв е проблема: Преди малко сложих секретни болтове, за да не ми литнат гумите и джантите, секретните бяха с около 2см. по-дълги от обикновените, но си влязоха и сичко какти си трябва, паля да я махам и опаа, няма никой. не помръдва нито напред. нито назад. слизам махам ги и тръгна, от дължината ли е проблема, да ходя да зимам по къси или ?

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
                              Някой ще ми каже ли какви пари мога да взема от стоповете ?

                              А и случайно ако някой знае какъв е проблема: Преди малко сложих секретни болтове, за да не ми литнат гумите и джантите, секретните бяха с около 2см. по-дълги от обикновените, но си влязоха и сичко какти си трябва, паля да я махам и опаа, няма никой. не помръдва нито напред. нито назад. слизам махам ги и тръгна, от дължината ли е проблема, да ходя да зимам по къси или ?
                              Да трябват по-къси
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • И моята на първо запалване тресеше и си искаше второ, и прекалено бавно наемаше , а понякога хич...Мислех че е от ламбдата и дори колегата новачев ми предложи помощта си , но след като смених дебитомера(136лв) колата заработи както трябва и конете и си доидоха на мястото...
                                sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                                Comment

                                Working...
                                X